Viestintä

Wilma

Oppilaan ja huoltajien tärkein viestintä kanava koulun kanssa on Wilma, jota tulee seurata säännöllisesti.

Wilman avulla voi esimerkiksi

• seurata ja selvittää poissaoloja

• hakea henkilökohtaista lomaa

• kohta hakemukset ja päätökset

• seurata opintojen etenemistä

• tarkistaa lukujärjestyksen

• lukea tiedotteita ja viestejä

Huoltajan ja oppilaan Wilma-tunnukset tulevat koteihin kesällä ennen seiskaluokan alkua. Huom! Heryk on yksityiskoulu, joten vanha kaupungin Wilma ei toimi oppilaalla tai huoltajalla.

Herykin Wilma löytyy osoitteesta wilma.heryk.fi.

Jos huoltajalla on ongelmia Wilman kanssa, pyydämme ottamaan yhteyttä koulusihteeriin.

Kalenteri

Koulun kotisivuilta löytyy kalenteri, johon on merkitty Herykin tärkeimmät tapahtumat. Merkittäviä huomioitavia kohtia lukuvuodessa ovat esimerkiksi jaksojen vaihteet, jolloin lukujärjestys nuorella muuttuu. Erityiset juhlapäivät aiheuttavat myös muutoksia normaaliin lukujärjestykseen.

Info-TV

Koulun aulassa toimiin Info-TV, josta näet lähiaikojen tärkeitä tapahtumia. Info-TV:n sisältö on upotettu myös tämän oppaan etusivulle.

Sosiaalinen media

Koululla on omat Insta- ja Facebook-sivut. Niihin päivittyy jatkuvasti kivoja julkaisuja koulustamme. Liitythän heti niiden seuraajaksi!